Медіаосвіта — частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи як традиційні (друковані видання, радіо, кіно, телебачення), так і новітні (комп'ютерно опосередковане спілкування, інтернет, мобільна телефонія) медіа з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій.
Медіаосвіта вперше була введена в систему освіти у Великій Британії. Там, з 1930-х років, були зроблені перші освітні ініціативи, спрямовані на захист споживачів від шкідливого впливу ЗМІ. Інші провідні країни в цій галузі також є англомовними: Австралія , Південна Африка , Канада і США.
У 1970-х і 1980-х роках освітня діяльність у сфері засобів масової інформації також стала частиною системи освіти в європейських країнах, переважно в скандинавських країнах, Фінляндії , Швеції та Данії . Протягом багатьох років освітній і медійний рух також охопив інші країни континенту та світу. Тема стала присутньою на різних етапах навчання від базової до вищої освіти, як самостійна або реалізована як частина інших шкільних заходів.
У Польщі заняття з виховання до засобів масової інформації були введені в результаті реформи освіти 1999 року як пропозиція для міжвузівської програми. Незалежно від діяльності національних освітніх систем, переконань про універсальну потребу в освіті в ЗМІ в освіті, з висловлювань «настав час для так званих \ t Навчальний шлях у школах був замінений суб'єктом медіа освіти» (Т. Гобан-Клас) необхідно усвідомити, що« медіа грамотність »народилася і залишається соціальним рухом одержувачів. По-друге, його слід розглядати як елемент шкільної освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар